Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Vadászpont Kft. (továbbiakban: Eladó), és a Vadászpont Kft. weboldalán keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél (továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az áruház vásárlásra, garanciára minden jogügyletre vonatkozik, amely a Vadászpont Kft. által üzemeltetett weboldalon keresztül jött létre.
A Vadászpont Kft. által üzemeltetett webáruház:
http://vadaszpont.hu
Az Eladó adatai:
Cégszerű megnevezés: Vadászpont Kft.
Adószáma: 12721012-2-13
Cégjegyzék száma: Cg. 13-09 205414
Levelezési cím és telephely: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10.
Ügyfélszolgálat és bolt: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10.
Telefon: +36 70 626-7505
Székhely: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10.
Bankszámla szám HUF: 12021006-01728822-00100001
Bankszámla szám EUR: Wise Bank: 967043482638
Kapcsolat: info@vadaszpont.hu
1.1. Jelen ÁSZF hatálya minden, az Eladó webáruházán keresztül elektronikus úton létrejött adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed.
1.2. Az Eladó webáruházában történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges.
1.3. Az Eladó webáruházában történő böngészés és a vásárlás előzetes regisztráció nélkül is lehetséges.
1.4. A megrendelés leadását követően a felek közötti szerződés a teljesítésig szabadon módosítható és lemondható telefonon, személyesen és e-mail útján.
1.5. A megrendelés teljesítésével jön létre a felek közötti magyar nyelvű szerződés, melyet az Eladó annak a létrejöttét követően 5 évig megőriz.
1.6. Az Eladó nem veti magát alá magatartási kódexnek.
2.1. Megrendeléskor a Vevőnek lehetősége van regisztrációval vagy regisztráció nélkül is leadnia rendelését. A regisztráció nélküli vásárláskor az Eladó csak a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges adatok megadását kéri:
- számlázási adatok
- kiszállítás esetén szállítási adatok.
Regisztráció nélküli vásárláskor az Eladó rendszerében nem jön létre regisztrált Vevő.
2.2. A regisztráció egy egyszerű, néhány lépésből álló eljárás, melyet a kezelőfelület (webáruház) felső részén található információs sávon a "Vásárlói fiók" fülre, majd a „Regisztráció" gombra kattintva indítható el. A regisztrációhoz szükséges adatok megadása után kerül kiküldésre a jelszó, amellyel a webáruházba bejelentkezhet.
2.3. Az Eladót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vevő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az Eladó minden regisztrációt önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az ’adatlap’ menüpontra kattintva van lehetőség. Az Eladót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.1. A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalán ismerheti meg részletesen, azzal a kiegészítéssel, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelt használati utasítás tartalmazhatja. Az Eladó szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, készséggel állunk rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt haladéktalanul jelezze részünkre.
3.2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, mely tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t), de nem tartalmazza az esetleges kiszállítási költséget.
3.3. A megrendelést az Eladó weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Az Eladót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére vagy rendszerhiba következtében valamely termék nyilvánvalóan hibás áron kerül weboldalra, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár jelenik meg, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.
3.4. Megrendelés feladásához az adott termék mellett található ’Kosárba’ gombra kattintással van lehetősége a Vevőnek. Ezt követően egy felugró ablak jelenik meg, ahol a ’további termékek vásárlása’ gombra kattintva tovább böngészhet weboldalunkon, illetve további termékeket helyezhet kosárba a Vevő. A „ Kosár” gomb vezet a kosárhoz, ahol a Vevő módosíthatja a megrendelt áru mennyiségét vagy törölheti azt. Tovább a „Pénztár” gombra kattintva a Vevőnek ki kell választania a szállítás és a fizetés módját, valamint meg kell adnia a számlázási és szükség esetén a szállítási adatait. A vásárlási folyamat végén a Vevő ellenőrizheti a megrendelés adatait és a „Megrendelem” gombra kattintva küldheti el a megrendelést.
4.1. A megrendelés beérkezésekor a Vevő részére a webáruház néhány percen belül automatikus visszajelzést küld, amely arról tájékoztatja a Vevőt, hogy megrendelése rendszerünkben rögzítésre került. Az automatikus rendelés visszaigazolás tartalmazza a rendelés részleteit és a Vevő által a megrendelés során megadott adatokat.
Amennyiben ez az üzenet a megrendelést követő két napon (48 óra) belül nem érkezne meg a megrendelőhöz, akkor a rendelés nem került rögzítésre. Ebben az esetben kérjük ismételje meg rendelését vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
4.2. Az Eladó 2 munkanapon belül egy újabb e-mailben, szükség esetén telefonon értesíti a Vevőt a termék elérhetőségéről, a szállítás várható időpontjáról. Ekkor jön létre a felek között érvényes szerződés.
4.3. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5.1. Az Eladó a megrendeléseket a beérkezésüket követő naptól számított három munkanapon belül kiszállítja, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezik. A termékeket érintő készletinformáció nincs feltüntetve a webáruházban. Amennyiben egy megrendelésen különböző szállítási határidejű árucikkek vannak, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, az Eladó értesíti a Megrendelőt a várható beérkezés, majd az ezt követő kiszállítás idejéről. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén az Eladót kártérítési kötelezettség nem terheli.
5.2. Házhozszállítással történő rendelés esetén az Eladó egy futárcéget bíz meg a megrendelt áru kézbesítésével, illetve utánvétes fizetéskor az áru ellenértékének átvételével. A szállító cég az árut saját általános szerződési feltételeinek megfelelően kézbesíti.
5.3. A házhozszállítási költség a vadaszpont.hu weboldalon az alábbiak szerint alakul:
Csomagküldés utánvét nélkül:
0-2 kg csomag: 1.990 Ft
2-5 kg csomag: 2.490 Ft
5-10 kg csomag: 2.990 Ft
10 kg feletti csomag: 3.490 Ft
30-40 kg 5500 Ft
Csomagküldés utánvéttel:
0-2 kg csomag: 2.990 Ft
2-5 kg csomag: 3.290 Ft
5-10 kg csomag: 3.690 Ft
10 kg feletti csomag: 3.990 Ft
30 kg felett: 5900 Ft
Bruttó 40.000 Ft feletti vásárlás esetén átvállaljuk a belföldi csomagküldés díját.
5.4. Kérjük átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni. Sikertelen kézbesítési kísérlet esetén a szállító 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést az Eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.
5.5. Üzletünkben lehetőség van a megrendelt áru személyes átvételére is, ami a rendelési értékhatártól függetlenül minden esetben ingyenes. Személyes átvétel esetén megrendelés után az Eladó 5 napig tartja lefoglalva a Vevő számára az árut. Ezután a megrendelést az Eladó érvénytelennek nyilvánítja és töröli.
Személyes átvétel helye: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10.
5.6. A vásárló a kiválasztott áru ellenértékét a következőképpen teljesítheti:
– az áru átvételekor készpénzben és/vagy bankkártyával a futárnak,
– az Eladó számlájára történő előre utalással,
– online bankkártyás fizetéssel,
– személyes átvétel esetén az áru átvételekor készpénzben.
A szállító a készpénz átvételekor minden esetben számlát ad. A Vevő a rendelést csak egyben veheti át, vagy tagadhatja meg átvételét. Felhívjuk figyelmét, hogy az ok nélkül visszautasított átvétel az Eladó egyedi esetre vonatkozó vizsgálatának és mérlegelésének eredményeképpen a Vevő regisztrációjának törlésével, illetve folyamatban lévő rendeléseinek érvénytelenítésével járhat.
6.1. Minden természetes személyt (továbbiakban: Fogyasztó) tizennégy napon belüli elállás jog illet meg. Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén: - a terméknek, - több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, - több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
6.2. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog: - lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta, - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.
6.3. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél útján a jelen ÁSZF elején az „Eladó adatai” pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.
6.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.
6.5. Postai úton történő értesítés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén pedig az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
6.6. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
6.7. A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A Fogyasztó kérésére az Eladó gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról.
6.8. Az elállási jog az Eladó üzletében is gyakorolható. Cím: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám krt. 10.
6.9. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.
6.10. A visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
6.11. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
7.1. Kötelező jótállás
7.1.2. Az Eladó termékeit a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
7.1.3. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vevő részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.
7.1.4. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
7.1.5. Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.1.6. A Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.
7.2. Önkéntes jótállás
7.2.1. Az Eladó az általa értékesített termékekre vonatkozóan a weboldalon, illetve a termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Az Eladó az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.
7.3. Kellékszavatosság
7.3.1. A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vevő érvényesíteni már nem tudja.
7.3.2. Nem Fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
7.3.3. A Vevő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
7.3.4. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
7.3.5. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Eladóval.
7.3.6. Az Vevő közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
7.3.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla, a számla másolatának vagy az Eladó által kiállított garanciajegy bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Vevő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
7.3.8. Ha a Vevő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
7.4. Termékszavatosság
7.4.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 7.3 pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
7.4.2. A Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.4.3. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.
7.4.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
7.4.5. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.
7.4.6. A Vevő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Eladó) szemben gyakorolhatja.
7.4.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
7.4.8. A gyártó, forgalmazó (Eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
7.4.9. A gyártónak, forgalmazónak (Eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
8.1. Amennyiben a Vevőnek az Eladó által nyújtott szolgáltatásokkal vagy termékeivel kapcsolatban reklamációja van, azt az ÁSZF elején az „eladó adatai” alatt található elérhetőségek valamelyikén jelezheti. Az Eladó minden reklamációt kivizsgál és 3 munkanapon belül választ ad.
8.2. Ha a Vevő nem ért egyet vagy nem elégedett az Eladó válaszával, akkor az alábbi hatóságokhoz fordulhat panaszával:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím:bekelteto.testulet@bkik.hu
Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Az Eladó bármikor jogosult az ÁSZF Szabályzat módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában a webáruház nyitóoldalán tájékoztatja a Felhasználókat. A módosítást követően bármely Szolgáltatás használatával a Felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF Szabályzat módosítását.
Cégnév: Netmask Interactive Kft.
Postai cím: 1131 Budapest, Nővér utca 110.
Székhely: 1131 Budapest, Nővér utca 110.
Telefon:+36 1 646 4921
E-mail: ugyfelszolgalat@netmask.hu
Budapest, 2019. szeptember 27.
Kapcsolat
Hírlevél
A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.